وبلاگ

پایان شمارش معکوس سفر به مالزی

sfrezaei
sfrezaei:

بالاخره شماره معکوس به صفر رسید و همگی جمعه با چمدان هایی که نباید از ۲۰ کیلو بیشتر می شدند عازم سفر شدیم. مهری آژانس را هماهنگ کرده بود و ساعت ۱۲ راهی فرودگاه شدیم و ساعت ۴:۴۵ صبح به وقت تهران سفر آغاز شد این سفر بدون عارفه بود چراکه او از لندن عازم بود و قرار شد کوالامپور همدیگر را ببینیم. ساعت ۱۱ شب به وقت کوالامپور به مقصد رسیدیم تمام کارهای اقامت ۱۰ روزه، قبلاً انجام شده بود و تاکسی گرفته و به هتل رسیدیم و صبح فردا تا ساعت ۸ شب زمان داشتیم تا به خرید بریم. بنابراین ۴ نفری به مراکز خرید رفتیم و ساعت ۸ هتل بودیم چرا که با نورا و بقیه شرکت کنندگان می خواستیم آشنا شویم. عارفه هم همان روز ساعت ۴ به وقت کوالامپور رسیده بود او را هم دیدیم و جمعمان جمع شد.
روز ۳ اکتبر رسماً کارگاه آموزشی شروع شد و مدرس آیات اهل مالزی مقیم بنگلادش بود و همان روز گروه بندی شد و ایرانیان در گروه های یک، دو، سه، پنج بودند. امید است بازم حرف اول را بزنیم. از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ عصر در کارگاه آموزشی بودیم.
یادتان نرود هنگام غذا خوردن یادمان کنید چرا که از ادویه زیاد نمی توانیم غذا بخوریم!
بعد از اتمام کلاس با دوستان جدید به مرکز خرید رفتیم که این مرکز نزدیک هتل بود و پیاده تا آنجا رفتیم و کلی خرید کردیم جایتان خیلی خالی! بقیه بماند برای قسمت دوم سفر نامه. فعلاً خدانگه دار